tirsdag 6. januar 2015

FORMING OG EVENTYR.

Så var det blitt et helt nytt år, og 2015 ble ønsket velkommen med nytt Fagområde, og nytt tema. Fagområdet vi har gått igang med er: "Antall, rom og form", og temaet er: "Ild"

I dag har noen fra Haremann, og noen fra Pilemus malt med ildens farger. Resultatet henger på veggen i Haremanngarderoben.

"Vær forsiktig, jeg kan brenne
  og da blir jeg rød og vill.
  Jeg kan smelte og gi varme,
  jeg er flammen, jeg er ILD.

  Fire elementer,
  se hva vi kan.
  Fire elemeneter,
  ILD og luft, og jord og vann."











I dagens samling ble vi kjent med Gullhår og de tre Bjørnene. Hele Haremann satt på putene og fulgte nøye med. Det var så spennende at disse må vi hilse på snart igjen.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.