fredag 11. november 2016

Revemor i vinterskogen!

I dag ville vi utenfor porten for å se hva som hadde skjedd med stien etter at snøen hadde kommet...
Så mye snø! 
"Vi må krabbe over treet" 
"Vi kan krabbe under" 
De snøtunge trærne blei som en tunell langs stien. 
"Hvordan finner vi veien?"
"Jeg har funnet en vei! Følg etter meg!" roper Aurora. 
"Dette skal bli huset mitt i natt..."
Et yndet sted under en snødekt gran. 
Det var lettest å rygge inn i "gran-hytta". 
Titt-tei! Kan du se meg nå? 
"Jeg klarte det!"
Litt kalde blir fingrene i denne snøen... 
Da var det godt å komme inn i grillhytta å varme seg... 
Og steke pinnebrød!
God helg til små og store - kom dere ut i vinterskogen i helga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.